אודות

היוש, אני נטלי חזאי ואני אוהבת אנשים. 

באמת, לא סתם כסיסמה.

אנשים מרתקים אותי, מכל המינים ומכל הסוגים ואני הכי הכי אוהבת לחבר בין אנשים.

וגם יש לי וידוי, אני חולת במה. כבר מגיל קטן תמיד אהבתי להיות על הבמה. לרתק אנשים, לראות עיניים נוצצות ולדעת שמשהו ממה שעשיתי נכנס ללב, לראש, לתודעה של כמה שיותר אנשים. 

התואר הראשון שלי הוא בתקשורת ומנהל עסקים ומאחורי קריירה כאשת תקשורת במשך 8 שנים, כתבתי כעיתונאית בעיתון מלאבס (מי שלא מכיר – זהו שמה הראשוני של פתח תקווה), הפקתי תוכניות טלוויזיה רבות, וערכתי את ערוצי הסדרות של yes. תוך כדי תמיד אהבתי ודיברתי מול קהלים. 

זו הייתה חתיכת קריירה שנתנה לי המון כלים ובעיקר דרך חשיבה קצת אחרת, כזו שתמיד שמה את הקהל בפרונט. עבדתי מול צוותי שיווק ויחסי ציבור מהטובים בארץ ותמיד בעבודה חשבתי על קהלים-  מה הקהל צריך ואיך אני מגיע אליו. 

אחרי 8 שנים נפלה עלי תובנה, חתיכת תובנה – אני לא אוהבת טלוויזיה. 

תחשבו על זה – אני יושבת על אחד הכיסאות הכי נחשקים בעולם הטלוויזיה ומבינה שכל המקום זה לא בשבילי. 

באומץ רב ובלי שום הבנה איך עולם התעסוקה מתנהל יצאתי לחפש עבודה. 

במה? לא ממש ידעתי, רק האמנתי בלב שלם, שיחטפו אותי כי אני מוכשרת.

נחשו מה לא קרה? כן, התסריט של חטופים/ פאודה או כל תסריט אחר שרץ לי בראש על זה שיחטפו אותי בשוק התעסוקה ממש נגנז. לא ידעתי בכלל איך לגשת לחיפוש עבודה. 

בסופו של דבר, הגעתי לחברת Manpower ושם נפתח בפני חלון פנורמי על עולם גיוס העובדים. 

זה הרגיש כמו במאטריקס, הכל הסתדר לי בראש, כל מה שלא ידעתי ולא הבנתי על תהליכי גיוס עובדים פתאום התבהר לי. 

מהר מאוד הבנתי שאני חושבת אחרת, מדברת אחרת ומסתכלת לגמרי אחרת וכבר אז התחלתי להכניס את העולם התוכן הקודם שלי לתוך עולם הגיוס וה HR- בניית קהלים, מיתוג מעסיק, סטוריטלינג, מסעות (מועמד/עובד) והרבה הרבה סושיאל. 

במנפאואר קיבלתי תפקיד חלוצי בסורסינג. הכלי הראשון שהתמקצעתי בו היה הלינקדאין והרבה אנשים קוראים לי מאז – נטליקדאין 

היום אני מרצה בכנסי משאבי אנוש וגיוס, בעברית ובאנגלית, העברתי וובינר  שיזמתי לקהל של מעל 500 משתתפים. אני מעבירה סדנאות בארגונים מכלל התעשיות, באוניברסיטאות ובעמותות. מייעצת לארגונים על תהליכי מיתוג מעסיק וגיוס וגם מובילה חברת סורסינג והאדהאנטינג – הכל במטרה לחבר- בין אנשים, ארגונים וטכנולוגית וכך להוביל לשינויים בעולם העבודה החדש.