ייעוץ אסטרטגי ומיתוג מעסיק

הרצאות, סדנאות וקורסים

מיתוג מעסיק

כולנו מחפשים משמעות, התפתחות אישית ומקצועית ושואפים לעבוד במקום עבודה שנותן חווית עובד טובה כי בתכל'ס -העבודה היא רוב היום שלנו. בעולם של רשתות חברתיות, הכל הפך שקוף, גם ארגונים. 

אחד הכלים הכי חשובים שעומדים לרשותנו, הוא מיתוג מעסיק. 
זהו התפר בין הגיוס ומשאבי אנוש לבין השיווק –  וזו בדיוק המומחיות שלי. 
לתוך מיתוג מעסיק ניצוק את הערכים האירגוניים, חווית העובדים הייחודית לארגון ומסע מועמד / עובד שיאפשרו לייצר תפיסה תודעתית של ארגון שכדאי לעבוד בו. 

התהליך המלא כולל 5 חלקים:

1

ניתוח מצב קיים
EMPLOYER BRAND REALITY

גיבוש תמונת מצב על מותג המעסיק הקיים בעזרת אבחון התפיסה בקרב כל ממשקי הארגון ונכסיו התעסוקתיים.  

התהליך מתחיל מסקירה וניתוח מעמיק הכולל בחינה של השוק, המתחרים והאופן בו נתפס האירגון מנקודת המבט של העובדים הפוטנציאליים ואיך נתפס ה Unique Value Proposition (UPS. 

התהליך כולל פגישות עם עובדים קיימים ופוטנציאליים ואפילו עם עובדים לשעבר. 

אנחנו נפגשות עם צוות הניהול ועם שותפים עסקיים כמו חברת השמה וגיוס כדי לקבל את התמונה הרחבה ביותר.

2

גיבוש הצעת ערך מעסיק
EMPLOYEE VALUE PROPOSITION

אנחנו בונות אסטרטגיית מסר מבוססת רעיון גדול והתאמתו לקהלי היעד השונים, המגלמת את המניע של העובדים הפוטנציאליים לבחור בך כמעסיק. 

נגדיר את הנכסים המיתוגיים של החברה,  ה'פרסונה' העסקית (עובדים פוטנציאליים המחולקים לקטגוריות שונות), ונקבל החלטה מהם הדרכים הטובות ביותר להתחבר ולהשפיע עליהם.

3

עיצוב זהות המותג
Creative & Design

יחד עם צוות עיצוב נבנה את הקונספט והקריאטיב שילוו את מיתוג המעסיק. בשלב זה נחליט מה יהיו הערוצים השיווקיים בכל שלב, מה התוכן והמרכיבים השיווקיים שישולבו בכל ערוץ ולכל קהל.

4

פיתוח נקודות מגע והשקת קמפיין

על בסיס כל העבודה שנעשתה עד כה, הקמפיין יוצא לדרך עם מטרות מדויקות כדי להבטיח מקסימום תוצאות. הקמפיין כולל את כל הערוצים הרלוונטיים – פיזיים, דיגיטליים ומדיה חברתית – בהתאם לקהלי היעד.

5

מדידה

כל פעילות – מהתקשורת הפנים-ארגונית ועד הגיוס, שיווק וקמפיינים רחבים יותר – מתנהלים תוך מעקב הדוק באמצעות כלי מדידה ו – KPI. אנו בוחנים שאלות כגון האם הקמפיין השיג את החשיפה הרצויה מול מאגר העובדים הפוטנציאליים? האם הפוסטים והמודעות מייצרים הנעה לפעולה? כמה קורות חיים התקבלו? כל אלה מהווים מדדי KPI המשוקללים ומנותחים בזמן אמת כדי לבצע אופטימיזציה ושיפור קבוע של מאמצי הגיוס.

ייעוץ אסטרטגי

לכולנו יש אתגרים אירגוניים, בטח בסביבת עבודה משתנה. מה שרואים משם לא רואים מכאן. לפעמים צריך עין חיצונית שתסתכל ותבחן את מבנה הצוות, התקציב, מקורות הגיוס, המדדים ופעילויות הדיגיטל. 

בתהליך הייעוץ אני משפרת יכולות וביצועים עסקיים, חונכת צוותי גיוס, משפרת חווית מועמד וחווית עובד
ומטמיעה טכנולוגיות חדשות.