הרצאות, סדנאות וקורסים 

הרצאות, סדנאות וקורסים

נכון פעם הכל היה יותר פשוט? היינו מקבלים קורות חיים, לפעמים ממש היו באים ומביאים לנו דף, מקסימום זה היה מגיע בפקס. היו לנו מקסימום 5 מקורות גיוס אבל היום זה לגמרי אחרת. התחרות הגוברת, הטכנולוגיה המתפתחת והתוספים המתחדשים מחייבים אותנו ללמוד כל הזמן. כל יום קמים סטארטאפים שמנסים להציע פתרונות לעולם הגיוס וה HR. אבל בינינו – קשה לעמוד בקצב. 

בשביל זה בניתי הדרכות ייעודיות למחלקות גיוס ומשאבי אנוש.

כל ההרצאות הסדנאות והקורסים מובנים בתפירה אישית לארגון ולקהל.

מיתוג מעסיק וחווית מועמד

מעבר לזה שמיתוג מעסיק וחווית מועמד הן המילות מפתח החמות שיש עכשיו בעולם הגיוס ומשאבי האנוש, אלו מתודולוגיות חשובות למשיכה ושימור של עובדים טובים. אז מה זה אומר בכלל, ומה מסע מועמד? איך מזהים EVP ומה חשוב כשבונים אסטרטגית מיתוג מעסיק? בינינו, מיתוג מעסיק זה הסלפי של הארגון וכדאי להכיר את המתודולוגיה כדי להניע את התהליך.

סורסינג וגיוס ברשת

בתכל'ס קשה באמת לדעת מה עובד ומה לא? איזה אפליקציה או תוסף עובדים היום ואיזה נסגרו? מה השיטות הכי טובות לאתר טאלנטים? אני בודקת את כל הטכנולוגיות הכי חדשות בתחום הגיוס, הפלטפרמות השונות ובסדנה קצרה מעבירה את כל הכלים, הטריקים והשיטות לאיתור מועמדים ברחבי הרשת בהתאם לצורכי הגיוס שלך.

סטוריטלינג וכתיבת משרות

הידעת? המקצוע העתיק בעולם הוא סטוריטלינג. כן, כן. כי בינינו – כולנו מספרי סיפורים. אנחנו מספרים סיפורים לחברים שלנו, לבנים שלנו והרבה סיפורים לעצמנו. השאלה היא, מה נספר למועמדים שלנו ואיך נספר את זה בצורה הטובה ביותר כדי שיגישו מועמדות? עושים את זה בלינקדאין? בפייסבוק? באינסטגרם? או בטיק טוק? הכל תלוי בקהל ומסר. כי המדיום הוא המסר. נלמד איך לכתוב נכון כדי שמועמדים טובים יגישו מועמדות.

לינקדאין

Linkedin זו הרשת החברתית עסקית הגדולה בעולם. כיום, מבחינה עסקית, "אם אתה לא שם – אתה לא קיים" . בהרצאה, סדנה או אפילו קורס קצר אני אלמד על כל הסודות והטריקים של הרשת הזו, וכל הכלים הרלוונטיים לך ולצורך שלך.

עולם העבודה החדש

הרובוטים באים, הרובוטים באים!!! מה יקרה בשוק העבודה בעוד כמה שנים? האם התפקיד ישאר? יעלם? ישתנה? למה השינויים הם כל כך מהירים? והכי חשוב- איך כדאי שנבנה ארגון עמיד לשינויים שיכול למנף את הטכנולוגיה יחד עם העובדים שלנו.

מיתוג אישי

מיתוג אישי הוא לא רק לעצמאיים. בעידן ה Social Media כל אחת מאיתנו חייבים לייצר מותג אישי כי אנחנו מוצר ואנחנו מוכרים את השירותים, הידע והמיומנויות שלנו ללקוחות ומעסיקים. ככל שהמותג שלנו יהיה חזק יותר, מדוייק יותר עם מסרים של תועלות כך היכולת שלנו להרוויח תעלה.